Sint michielsgestel. - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Sint michielsgestel. - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Sint michielsgestel.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

02 September 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we weer naar st.michielsgestel geweest.
Daar zijn diverse audiogrammen gemaakt.
Sinds de 1e week van de zomervakantie wil Tess haar hoortoestel niet dragen en gebruikt ze alleen haar CI, zoals ze zelf zei; Dat het samen zo raar was in haar hoofd.
Zelf merken we eigenllijk geen verschil of ze haar hoortoestel erbij in heeft of niet, voor ons gevoel heeft ze er gewoon last van en vind ze het niet prettig.
Gisteren zijn er ook wat dingen uitgeprobeerd mbt soloapparatuur, dat word nu aangevraagd bij de ziektekostenverzekeraar.

Tess heeft het erg naar haar zin in groep 5,ze is een stuk opener en blijer geworden, wij zijn elke dag nog blij dat we er voor gekozen hebbenom het CI-traject in te gaan en dat ze een CI heeft gekregen.

Groetjes vanuit Wijnbergen.

• 02 September 2009 - 10:55

Fam Hermans:

Heel fijn dat het zo goed gaat!!! SUPER!!!!!

Groeten Edwin, Marga Céline en Myrthe

Zo fijn voor je!
    Liefs van ons alledrie!

• 03 September 2009 - 17:56

Gerard:

Wat fijn voor je dat het zo goed gaat en dat je het in groep 5 ook zo leuk vindt.

• 04 September 2009 - 04:20

Helen, Rob En Yun Ke:

Heerlijk dat het zo goed gaat met Tess en dat de CI haar zo goed bevalt!

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008