Mijn eerste reis - Reisverslagen van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo Allemaal,

Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen.
Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2014

Nieuwe CI

09 December 2009

3e terugkomdag

02 September 2009

Sint michielsgestel.

08 Juli 2009

1e terugkomdag

03 Juni 2009

Goed nieuws
Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28001

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: