Goed nieuws - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Goed nieuws - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Goed nieuws

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

03 Juni 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo Allemaal,

Goed nieuws vanaf deze kant, na weer 2 dagen revalidatie samen met Jill die deze dagen mee is geweest, in St. Michiels-gestel, heeft Joost vanavond enkele woorden met Tess gesproken via de TELEFOON!!!
Met haar hoortoestellen hoorde ze de telefoons niet, zowel het vaste als de mobiel en gisteren had ze al wel de vaste telefoon over horen gaan maar vanavond hoorde ze ook de mobiel van Joost.
Tess zat achter de computer en de telefoon lag op het aanrecht.
Ze had even wat gesproken met Jill aan de telefoon maar Jill stond zo`n beetje naast haar;-)
Later wilde ze zelf Joost bellen, dus Tess de gang op en bellen naar Joost z`n mobiel. Ze vroeg aan Joost of alles goed met hem was en op zijn vraag of alles goed met haar was kwam er een ja en zei ze ook meteen, doei;-)
Wij staan zowiezo wel verbaasd met wat ze in deze weken al kan met haar CI, ze kan woorden en zinnen verstaan zonder lipbeeld.
Ze is er nog niet maar ze gaat als een speer, kortom wij zijn super trots op onze kanjer!!!!

• 03 Juni 2009 - 21:13

Grinet:

Hartstikke goed!!! Ik zal Tess gauw opbellen. Fijne vakantie om te oefenen.

• 03 Juni 2009 - 21:20

Claudia:

Woooeeehhhaaa! Fantastisch Tess. Er gaat echt een wereld voor je open he? Misschien kun je ook eens naar de radio luisteren of naar een CD van Kus of Ch!pz... Heel veel plezier! groetjes, Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 03 Juni 2009 - 21:31

Dieuwke:

Wat fantastisch!!
    Ik ben zo blij voor jullie dat alles zo goed aanslaat. En wat super voor Tess!!
    Lieve groeten,
    Dieuwke en Milou

• 03 Juni 2009 - 22:14

Edith En The Boys:

Super, wat een goede berichten!!!!!!!!!
    Geweldig voor jullie allemaal maar helemaal voor Tess zelf natuurlijk!
    Liefs

• 03 Juni 2009 - 22:19

Ilse:

Super Tess, en dat al zo gauw. Fantastisch

• 04 Juni 2009 - 05:25

Corinna:

Lieve allemaal

Dat moet toch vreselijk emotioneel voor jullie zijn!
    Geweldig!!!

Dikke kus
    Corinna

• 04 Juni 2009 - 07:29

Fam. Aerts:

hahaha, nou jongens gefeliciteerd met het eerste begin van lange telefoonsessies !!

Groet Herman

• 04 Juni 2009 - 09:01

Fam. Elshoff:

geweldig Tess, dat je nu ook al via de telefoon kan horen.Kan je straks met je vriendinnetjes bellen en later met je vriendjes(zal papa leuk vinden). Groetjes Inge.

• 04 Juni 2009 - 09:55

Danielle:

Wat een supernieuws Tess, er gaat een wereld voor je open zo kan ik me voorstellen. Kan je papa en mama straks bellen en zeggen dat je eraan komt als je van je vriendinnen weg rijdt! ;-)
    Ga zo door he, je bent een topper.

Groetjes Daan

• 04 Juni 2009 - 14:30

Angela:

Wat fijn om te lezen dat alles fantastisch gaat.
    Tess je doet het geweldig!!!!

Groeten, Frank, Angela, Rens en Alicia

• 04 Juni 2009 - 16:10

Marga:

OO wat geweldig zeg!!! Jullie vallen van de ene verbazing in de andere. Voor Tess is er een hele wereld open gegaan!!! TOP!!!! SUPER KANJER!!!!
    Liefs Marga

• 05 Juni 2009 - 12:01

Geja:

Zo, dat wordt sparen voor het beltegoed!
    Hartstikke mooi zeg.

Groeten,

Geja Ronald en Yu Bo Lin

• 05 Juni 2009 - 15:43

Lennie:

Wat bijzonder toch allemaal!
    Fijn dat het zo goed werkt!

Lennie

• 06 Juni 2009 - 15:47

Ingrid:

Super goed nieuws! Wat moet dat geweldig zijn geweest voor Joost, en Tess natuurlijk ook, die belervaring!

groetjes,
    Ingrid, Eric, Lin en Yuan

• 07 Juni 2009 - 09:21

Gerard Van Hal:

Nou, daar mag je dan ook wel terecht supertrots op zijn.
    groetjes en tot dinsdag