MRI-scan - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu MRI-scan - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

MRI-scan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

28 Januari 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo,

Vanmorgen om 7.10 uur zaten we in de auto, eerst Jill weg gebracht,die ging ontbijten bij de Fam. Jansen en werd ook door hen naar school gebracht en opgehaald.
Om 8.40 uur waren we op de dagbehandeling en na enig overleg is er besloten dat Tess wel zonder sedatie in de MRI kon, Tess gaf heel duidelijk aan dat ze dat wel kon;-)
Al voor 10.00 uur mocht ze en nadat ze echt muisstil had gelegen was ze na zo`n 15 minuten alweer klaar.
Ze mocht nog even terug naar de afdeling om een kadootje uit te zoeken en zo waren we om 12.30 uur alweer lekker thuis.

De volgende afspraak staat alweer gepland, 18 februari, dan krijgt ze enkele onderzoekjes wat precies???
Daar krijgen we nog bericht over.

Groetjes, Caroline

• 28 Januari 2009 - 11:44

Bernice:

Wat fijn dat het goed is gegaan en dat ze zelf al kon aangeven dat ze stil kon liggen!!!Knap hoor!!!
    groetjes uit winterswijk

• 28 Januari 2009 - 14:29

Marlene:

Lieve Tess, wat ben jij een grote kanjer zeg!! Super van je om muisstil te blijven liggen. Dikke Duim!!!Lieve groetjes, Marlene en familie.

• 28 Januari 2009 - 15:16

Fam Hermans:

heee super kei!!!! Heeel erg goed gedaan!!!! KANJER!!!
    Dikke knuffels van ons!!!!

• 28 Januari 2009 - 18:36

Mariette:

Wat een flinke meid ben jij Tess!
    Fijn dat alles zo vlot is verlopen.

liefs
    MAriette

• 28 Januari 2009 - 20:53

Danielle:

Mijn mama zegt altijd dat het zo'n herrie is in zo'n MRI scan (zij is doof aan 1 oor, maar dat maakt voor de herrie niet uit zegt ze), vondt jij dat ook?

Wel super stoer, dat je dat toch maar even hebt gedaan, je bent een toppertje. Succes met je vervolgonderzoeken, die gaan ook vast van een leien dakje...

Dikke knuffel van Danielle

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008