Nijmegen - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Nijmegen - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Nijmegen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

18 Februari 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

Vandaag weer een aantal uren in het Radboud door gebracht.
Om 11.30 uur moesten we er zijn en we waren ook meteen aan de beurt. Eerst een gesprek over hoe het misschien allemaal zal gaan, de operatie, de revalidatie, teveel om hier samen te vatten.
Tess kreeg ondertussen een klein audiologisch onderzoek.

Na het gesprek mocht Tess nog een logopedische test gaan doen, met een pauze van een half uur waren we rond 15 uur klaar en konden we Jill ophalen bij oma.
Tess deed het heel goed, ze werkte top mee en iedereen was weer verbaasd wat ze toch nog allemaal kan met het kleine beetje restgehoor dat ze nog heeft.

Nu is het afwachten wat het C.I team gaat besluiten.
Tess doet het goed met haar hoortoestellen maar ook nu werd ons toch ook weer verteld dat Tess haar gehoor achteruit gaat en dat ze op hoortoestel gebied als het ware "uitbehandeld" is.........

Half maart hopen we meer te weten, we houden jullie op de hoogte.
En ook namens Tess, Bedankt voor alle reacties!

Groetjes, Caroline, Joost, Tess en Jill.

• 18 Februari 2009 - 19:07

Corinna:

Hoi allemaal

Wat een onderneming is het toch en wat geweldig dan he dat Tess zo ontzettend goed mee werkt.
    Wat zijn het toch een kanjers he!
    Hoop dat jullie het ook allemaal een beetje trekken lijkt mij toch wel een enorme impact hebben.

Lieve groet
    Corinna

• 18 Februari 2009 - 19:22

Helen Rob En Yun Ke:

Lieve allemaal,
    hopelijk brengt maart goed nieuws voor jullie
    wij duimen ervoor
    Liefs van ons drietjes

• 19 Februari 2009 - 06:05

Monique:

Hoi.

We zullen voor jullie mee duimen dat in Maart Goed nieuws komt.
    We volgen jullie op de voet.
    En Tess toppie meid.

Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi

• 19 Februari 2009 - 06:47

Danielle:

Wat spannend toch allemaal, al die onderzoeken. En wat vervelend dat ze op hoortoestellengebied 'uitbehandeld' is! Dan is zo'n CI toch wel een uitkomst lijkt me...

Heel veel succes in ieder geval en vergeet niet dat alles uiteindelijk op z'n pootjes terecht komt, positief blijven hoor Tess! Als alles straks achter de rug is weet je waar je alles voor hebt gedaan.

Groetjes Danielle

• 19 Februari 2009 - 07:47

Hellen:

Nou zeg, spannend!
    Ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan

en Tess: flink hoor, ik ben zo trots als ik lees hoe je het allemaal doet!

groetjes van Jiao Na en Coun

Hellen

• 19 Februari 2009 - 07:47

Fam Hermans:

Oo wat spannend!! We hopen echt dat je de CI krijgt!!! Heel frustrerend dat het gehoor steeds meer achteruit gaat!! Tess je doet het TOP!!! Je bent een hele grote kanjer!!! We leven met jullie mee en dat het maar snel waarheid mag zijn dat je de CI krijgt!!!

Liefs fam. Hermans

• 19 Februari 2009 - 08:32

Grinet:

Tess is echt al een grote meid. Het wordt spannend dan in maart, ben zeer benieuwd.
    Groetjes !!

• 19 Februari 2009 - 15:12

Hetty:

hallo
    Vertel je het mij na de vacantie allemaal? ik ben zo benieuwd, maar jij ook hè?....spannend!
    lieve groetjes Hetty

• 19 Februari 2009 - 21:42

Jolanda:

Hallo Allemaal
    Had vandaag net aan jullie zitten denken, fijn dat Tess het zo goed doet en nu maar hopen op een goed bericht in maart ik zal voor jullie duimen!!
    groetjes en een dikke knuffel aan de kids Jolanda

• 20 Februari 2009 - 08:06

Ilse:

Wat spannend allemaal voor jullie.
    Knap hoor Tess dat je zo goed mee helpt.
    Veel sterkte met de wachttijd nu.
    We duimen voor jullie.

groetjes Marcel en Ilse

• 25 Februari 2009 - 08:25

Susan:

Knap hoor Tess!
    Wachten half maart af....spannend!

Succes ermee,
    groetjes