De 2e dag - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu De 2e dag - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

De 2e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

27 Mei 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

De 2e dag revalidatie zit er ook op.
Tess deed het erg goed met haar CI.
Aan het eind van de dag moest ze een spelletje doen met alleen haar CI op, haar hoortoestel ging uit.
Het was een spelletje met alleen maar geluid en ze herkende ze allemaal!!!!!
Vandaag hebben de meiden sportdag en Joost is mee;-)
Even ontladen na 2 vemoeiende dagen.

Groetjes, Caroline

• 27 Mei 2009 - 06:52

Hellen:

Jemig wat gaat dat snel!
    Goed zeg!
    Ben benieuwd, is het goed om in de zomer eens iets af te spreken?????

Zet hem op Tess!!

Hellen, Charles, Jiao Na en Coun

• 27 Mei 2009 - 07:25

Fam.Elshoff:

Hoi allemaal.
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat.
    Is het dus zeker de moeite waard geweest.
    groetjes Inge.

• 27 Mei 2009 - 08:33

Fam. Hermans:

OOO wat super!!! Geweldig gewoon!!! Caroline relax maar even heb je wel verdiend!!!

Groeten Marga en fam.

• 27 Mei 2009 - 09:01

Marlene:

Hoi lieve alle 4, wat een goede berichten! Tess,wat ga je als een speer! Waren zeker spannende dagen voor alle 4. Wij volgen Tess met veel belangstelling ook al is het hier even druk ivm een klein ondeugend meisje van 18 maanden.We maken snel een afspraak om bij te kletsen goed? Veel lieve groetjes en dikke duim voor Tess!! Marlene en familie.

• 27 Mei 2009 - 12:26

Ilse:

Wat super dat het zo goed gaat Tess.
    Veel succes nog verder.

groetjes, Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 27 Mei 2009 - 20:27

Marjoke Bos:

Hoi Tess.

Wat geweldig dat je zo goed met je CI kan horen! Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn voor je.
    We kennen je niet persoonlijk maar vinden je wel een topper! En we vinden het fijn dat we je mogen volgen omdat Yuan straks ook naar de KNO-arts moet om te kijken wat voor hem de mogelijkheden zijn. Dank je wel daarvoor. En heel veel sterkte en succes met de revalidatie maar dat gaat wel goed zo te lezen.

groetjes, Marjoke Bos mama van Jing Jing en Yuan

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008