Tess heeft haar CI - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Tess heeft haar CI - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Tess heeft haar CI

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

25 Mei 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

Vanmorgen rond 9.45 uur heeft Tess voor het eerst "geluid" via haar CI waar genomen.
Ze deed het supergoed, ze vond het spannend maar zo af en toe had ze een grote glimlach op haar gezicht.

Het was een lange vermoeiende dag maar wel een geslaagde dag.

Tess had nog de evaluatie van de communie en ze was pas om 20.30 thuis,we zouden nog een spelletje doen maar daar was het te laat voor dus hebben we nog even geklets samen met Jill over de CI.
Jill was ook erg blij dat Tess haar CI had en maakte allerlei rare geluiden en vroeg dan; Hoor je me??

Tess gaat nu langzaam opbouwen in het dragen van haar CI, ze geeft heel duidelijk aan dat het anders is dan met haar hoortoestellen.
Morgen gaan we weer naar st.Michielsgestel........

Grotjes van ons allemaal.

• 26 Mei 2009 - 08:15

Irene:

Hallo,

We volgen alles en we zijn zo blij dat alles goed is gegaan en dat Tess nu langzaam aan het gehoor kan gaan opbouwen!
    veel groetjes van Lana en Irene

• 26 Mei 2009 - 09:01

Hellen:

Wat ontzettend fijn om te horen dat het allemaal loopt zoals het moet gaan. Spannend hoor, Tess, al die nieuwe dingen!!
    Wij vinden je een hele stoere dappere meid!
    En wat lief van Jill dat ze dan geluidjes gaat maken en vragen, hihi, wat een schatten toch!

groetjes

Hellen, Charles, Jiao Na en Coun

• 26 Mei 2009 - 09:55

Hermien:

Mooi dat het er nu op begint te lijken. Hopelijk kan ze er goed aan wennen, en met zo'n zusje wordt je inderdaad wel getest. Voor Jill denk ik ook wel wennen.

Groetjes Hermien.

• 26 Mei 2009 - 12:01

Rudi En Bernice:

Fijn dat het haar niet erg is tegengevallen, had natuurlijk best gekund omdat het zo'n ander geluid is!!Hopelijk went het snel voor Tess en voor jullie!
    groetjes

• 26 Mei 2009 - 12:09

Cindy:

Wat fijn dat Tess haar eerste geluid heeft waargenomen zeg! Super!! Verder alles goed met jullie?

Groetjes Cindy

• 26 Mei 2009 - 16:20

Fam. Hermans:

Helemaal super!! Heeel veel succes Tess!!!!

Liefs Edwin, Marga, Céline en Myrthe

• 26 Mei 2009 - 18:35

Geja:

Super hoor. Nog even en ze weet niet beter meer.
    Het zal ook best vermoeiend zijn.
    Succes met wennen!

Geja, Ronald en Yu Bo Lin

• 26 Mei 2009 - 19:32

Claudia:

Oh, wat goed zeg! Wat een ervaring moet dat voor je zijn Tess, fantastisch! Ik ben heel benieuwd wat je allemaal nog meer gaat horen en hoe je dat vindt! Geniet er maar van, groetjes,
    Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 26 Mei 2009 - 20:42

Mariette:

Mooi!
    We hopen dat Tess er veel aan heeft!

En Jill vooral veel rara geluiden maken hoor, hihi!

Grts van ons drietjes

• 31 Mei 2009 - 13:41

Feiko Kup:

Hallo Tess wij vinden het fijn om te horen dat het goed met je gaat en als je het leuk vind komen we snel een keer bij je op bezoek groetjes Dana & Feiko