Nieuws - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Nieuws - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Nieuws

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

13 Maart 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo Allemaal,

Afgelopen maandag kregen we het bericht dat Tess in aanmerking komt voor een Cochleair Implantaat.
Tijdens het telefoongesprek hebben we gelijk ook onze toestemming verleend.
Het CI team gaf aan dat ze verwachten dat Tess baat bij een CI zal hebben, het zal wel erg wennen worden voor haar maar uiteindelijk zal een CI een beduidende meerwaarde voor haar hebben en dat was waar het ons om te doen was.
A.S maandag moeten we wederom naar Nijmegen nog een evenwichtsonderzoek, gesprek met de coordinator, gezinsbegeleiding en de anestheasist...........
Wanneer de operatie plaatst vind is nog niet bekend maar ons werd wel de vraag gesteld of het ook in april mocht.........
We hadden namelijk aangegeven na 17 mei omdat Tess dan communie doet.
Het kan nu dus nog heel snel gaan.
Op zich is dat wel heel mooi want dan kan de revalidatie voor een gedeelte nog plaats vinden aan het eind van het schooljaar wat ons weer prettig leek voor Tess.

Tess lijkt zich er toch in gaan schikken dat ze een CI krijgt, ze protesteerde niet toen ik haar maandag vertelde dat ze een CI kreeg, ze zei; misschien!! toen ik zei; Nee, echt. vroeg ze; heeft de dokter gebeld toen ik daarop ja zei, zei ze niets meer en ging verder met waar ze mee bezig was.
We hadden ook wel de indruk dat ze er zelf meer vrede mee kreeg omdat ze uit haarzelf allerlei vragen ging stellen.

Groetjes van ons 4-en.

  • 13 Maart 2009 - 12:28

    Ingrid:

    ik werk met een jongen van 9 jaar die geen CI wilde, maar nu is hij er heel blij mee! Hij verstaat me beter, heeft geen gebaren meer nodig en kan alles in de klas beter volgen.
    Succes! Ingrid

  • 13 Maart 2009 - 12:43

    Danielle:

    O, Tess, wat spannend! Weer een stapje bij een beter gehoor! Knap hoor dat je het allemaal maar over je heen laat komen. Maar dat is wel de beste manier denk ik zomaar.

    Natuurlijk, een operatie is niet leuk, maar als je het achter de rug hebt en je kunt alles beter horen, weet ik zeker dat je blij bent dat je deze stap nu gezet hebt.

    En wat fijn dat het ook al zo snel kan zeg! April... helemaal te gek! Je kan het maar gehad hebben voordat je nieuwe broertje of zusje komt, super hoor. Ik ben heel blij voor je.

    Ik wil je heel veel succes wensen met de spannende tijd die je ingaat en ik zal mama vragen of ze je adres in het ziekenhuis op wil sturen, dan ga ik een mooi kaartje voor je uitzoeken oke?!

    Groetjes Danielle

  • 13 Maart 2009 - 12:56

    Fam Hermans:

    Lieve Tess,

    Wat spannend allemaal en wat snel!!!! Dit overvalt ook nog wel kan ik me zo voorstellen maar de meerwaarde dadelijk is het aller belangrijkst!! Een operatie is niet leuk!!! Wij wensen jullie allemaal heeel erg veel geluk en succes in deze spannende tijd!!!! We leven met jullie mee! Hele dikke knuffels van ons voor de grootste kanjer.

    Lieve groeten fam. Hermans

  • 13 Maart 2009 - 12:59

    Fam.Bos Sisko,Marjoke En Jingjing:

    Hoi hoi..Ja het moet even zakken nog bij Tess dat merk ik op mijn werk ook wel. Maar het is fijn te horen dat het zo snel kan. We leven met jullie mee en gaan jullie volgen. Tess heel veel succes!

    Groetjes, Marjoke mama van Jing Jing en Yuan, Yuan is aan zijn linkeroor doof en mist zijn oorschelp

  • 13 Maart 2009 - 13:24

    Geja:

    Wat een mooi nieuws.
    Ik kan me wel voorstellen dat het vreselijk spannend is voor Tess.
    Het zal een heel bijzondere ervaring worden. Dat heb ik tenminste begrepen uit een interview dat ik las in Quest met een mevrouw die als volwassene een CI heeft gekregen.
    Heel veel succes!

    Geja, Yu Bo Lin en Ronald

  • 13 Maart 2009 - 16:34

    Edith:

    Wow, al weer een stapje dichterbij.
    Tess, wat spannend!!!!!!
    Liefs Wim, Edith en Armando

  • 13 Maart 2009 - 22:17

    Mariette:

    Jee wat een goed maar ook spannend nieuws, iets waar je naar uitkijkt en als het dan gaat gebeuren je toch een beetje onzeker maakt.
    Terrecht hoor, ik wens jullie alle succes!


  • 13 Maart 2009 - 23:14

    Claudia:

    Lieve Tes,
    Heel spannend voor je, zowel de operatie als dat je daarna beter kunt horen, dat is toch fantastisch! Veel sterkte hoor,
    groetjes,
    Gert, Claudia, Nina & Yuri

  • 14 Maart 2009 - 14:56

    Marcel En Ilse:

    Goed nieuws zeg.
    Spannend hoor Tess, nu nog afwachten wanneer je geöpereerd wordt.


  • 14 Maart 2009 - 15:12

    Inge:

    spannend hoor, dat het nu toch echt gaat gebeuren. Spannend voor jullie en nog spannender voor Tess. Succes!!!groeten fam. Elshoff

  • 14 Maart 2009 - 21:10

    Jolanda:

    Dat is goed nieuws, dan toch maar hopen dat het allemaal snel gaat hoe eerder het achter de rug is.
    Ben super blij voor jullie.
    Groetjes Jolanda

  • 15 Maart 2009 - 11:06

    Gerard:

    Fijn dat er al zo snel het een en ander gaat gebeuren.Wel spannend hoor. Gelukkig zul je daarna beter kunnen horen, maar het zal best wel even wennen zijn. Veel succes maandag als je weer naar de dokter moet.

  • 16 Maart 2009 - 14:40

    Helen, Rob En Yun Ke:

    Lieve allemaal, wat enorm spannend allemaal voor jullie en zeker voor Tess!!!
    succes de komende tijd
    liefs Helen, Rob en Yun Ke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 28049

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: