het laatste nieuws....... - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu het laatste nieuws....... - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

het laatste nieuws.......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

16 Maart 2009 | Nederland, Wijnbergen

Nou, daar zijn we weer na vandaag een "heerlijk" dagje in het Radboud te hebben doorgebracht is er weer een hoop duidelijk geworden.
We hebben alle plussen en minnen besproken, we zijn bij de aneasthesie geweest en we hebben de hand geschud van de kno-arts, Dr. Mylanus, die de CI gaat plaatsen.

OOK hebben we al data`s,voor de operatie, door gekregen maar de definietieve datum horen we eind van deze week omdat er bij Tess nog een kweek (mrsa) is afgenomen. Aan de hand van die uitslag horen we de definitieve datum maar ik zal vast verklappen dat die data`s redelijk ruim vallen voor haar communie.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle berichtjes in het gastenboek of via de mail, dat vinden we erg leuk.

Groetjes vanuit Wijnbergen.

• 16 Maart 2009 - 15:13

Gerard:

dat wordt of is eigenlijk al heel spannend. Binnenkort zal het al gaan gebeuren. Ben benieuwd hoe het een en ander zal gaan uitpakken. ik hoop maar dat er gauw een einde al die onzekerheid komt. Tess je bent een kei van een meid. je doet het geweldig. hou zo vol.

• 16 Maart 2009 - 15:25

Marlene:

Hoi lieve alle 4, het wordt echt spannend nu, we volgen jullie en vooral Tess vol belangstelling.En we duimen voor je Tess!! Echt, wat ben jij een grote KANJER zeg!!Heel veel sterkte met al het regelen, voorbereiden we leven mee hoor!!Caroline ,ik heb veel nieuws, ik mail je morgen en dan prikken we een nieuwe datum, goed? Lieve groetjes, Marlene en familie.

• 16 Maart 2009 - 16:22

Danielle:

Ja, dan kan ik natuurlijk weer niet achter bliven he! Ik hoop dat de uitslag van de test goed is en dat die datum maar snel genoeg mag komen en nog sneller voorbij is Tess!! :-)

Heel veel succes, je bent een kanjer dat je dit toch maar even gaat doen.

Groetjes Danielle

• 16 Maart 2009 - 16:36

Ingrid:

dat noemt Luuk de "orendokter".
    er was bij de operatie ook een "slaapdokter".
    succes en groetjes, Ingrid

• 16 Maart 2009 - 17:20

Fam Hermans:

SPANNEND!!! Klein mannetje die dr. Mylanus hé?! Je bent in goeie handen!!!! SUPER!!!!
    We duimen op positieve berichten wat betreft MRSA!!!

SUPER KANJER!!!!

Groeten fam. Hermans

• 16 Maart 2009 - 18:48

Edith En The Boys:

Wow, spannend!!!!!!!!!
    We duimen voor een voorspoedige voortgang zodat Tess voor haar communie weer het dametje is ;-)
    Liefs Wim, Armando en Edith

• 16 Maart 2009 - 19:02

Corinna:

hoi Fam Reulinck

Nu gaat het echt spannend worden.
    Hoe is Tess er onder?
    Meestal hebben de kinderen er minder last van dan de ouders!!!hahaaha.
    Als het zover is hou ons op de hoogte.

Lieve groet
    Corinna

• 16 Maart 2009 - 19:25

Jacq.:

He familie,

Wat een superbericht voor jullie en Tess!! We zijn heel benieuwd hoe het allemaal gaat.
    Tot zondag,

Liefs van ons viertjes

• 18 Maart 2009 - 10:38

Monique:

Wat super dat het nu heel snel gaat. zal Tess ook wel heel spannend vinden.
    We volgen jullie op de voet.

Veel succes
    Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi