Datum bekend..... - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Datum bekend..... - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Datum bekend.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

20 Maart 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

De datum is bekend en wel donderdag 9 april, waarschijnlijk is het een dagopname en is Tess s`avonds gewoon weer lekker thuis.
Het gaat nu supersnel maar dat is wel prettig dan hebben we die operatie tenmiinste gehad.

Groetjes vanuit een zeer zonnig Wijnbergen.

• 20 Maart 2009 - 13:56

Fam Hermans:

OOO fijn zeg dan is het zover hoeven jullie er niet te lang tegen aan te kijken!!!

Liefs fam. Hermans

• 20 Maart 2009 - 13:58

Danielle:

Wat spannend! En wat heerlijk dat het gewoon een dagopname is zeg! Gewoon weer lekker in je eigen bed 's avonds meis, da's altijd prettig.

Heel veel succes he, op naar een beter geluid voor jou! :-)

Groetjes Danielle

• 20 Maart 2009 - 14:01

Edith:

Yes, dat gaat snel nu!
    Super!
    Liefs van ons allemaal uit een eveneens zeer zonnig Deventer

• 20 Maart 2009 - 15:09

Claudia:

Hoi Tess,
    Wat fijn dat je al zo snel geopereerd wordt en vooral dat je in je eigen bedje mag slapen diezelfde avond. We hopen dat er een wereld van geluid voor je opengaat en dat je er met volle teugen van geniet!
    groetjes,
    Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 20 Maart 2009 - 15:21

Ilse:

Fijn zeg, dat jullie nu al weten wanneer je geopereerd wordt Tess.
    Prettig dat je gewoon thuis mag slapen.
    Nog een paar weekjes en dan is het al zover.
    We hopen voor je dat er een mooie wereld van geluid voor je open gaat.

Marcel en Ilse

• 20 Maart 2009 - 15:37

Helen:

zo wat een snelle datum en fijn een dagopname!
    ´s avonds weer lekker thuis in haar eigen mandje. en nu maar aftellen tot de 9e!!!
    groetjes Helen Rob en Yun Ke

• 20 Maart 2009 - 15:54

Bernice En Rudi:

fijn!!! weet je waar je aan toe bent, en je hebt mooi nog even tijd voor tess om haar er aan te laten wennen en voor te bereiden!!

• 20 Maart 2009 - 22:54

Mariette:

Lieve Tess

we zullen deze dag extra aan je denken, fijn dat t al zo snel is!

Lieve grts
    Mariette, Gerjo en Dagmar

• 21 Maart 2009 - 10:07

Wegmanfamily:

Wat fijn dat het zo snel is! En dat het in één dag klaar is met het ziekenhuis.. We hopen dat het Tess veel extra geluid mag geven..

Margreet, Dirk Jan, Lynouk, Yulinn en Naniek

• 21 Maart 2009 - 10:33

Geja:

Spannend hoor. Het aftellen is begonnen.
    Wij tellen mee.

Groeten,

Geja, Ronald en Yu Bo Lin

• 22 Maart 2009 - 07:32

Jolanda:

Hoi Allemaal
    Fijn dat er een datum bekend is dan weet je tenminste waar je aan toe bent wel spannend natuurlijk.
    Tess heel veel succes met de operatie maar gelukkig mag je s'avonds weer met mama en papa naar huis dat is wel heel erg fijn.
    En ik zal die dag zeker aan je denken groetjes en veel liefs Jolanda

• 23 Maart 2009 - 10:18

Hetty:

ha dat is vlug. Bel me als je iets wilt weten. En hoe we het naar tess en de klas aan gaan pakken. Heeft ze nog op het boekje gereageerd? Ik heb een voorleesverhaal in de tas gestopt voor de klas.
    We horen nog van elkaar. sterkte met jullie voorbereiding. groeten hetty

• 23 Maart 2009 - 11:49

Gerard:

fijn dat het allemaal op zo'n korte termijn geregeld kan worden, maar spannend blijft het natuurlijk wel. We blijven positief.

• 24 Maart 2009 - 18:24

Monique:

Ooo wat super gaat het nog snel.
    Veel succes.

Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi

• 29 Maart 2009 - 12:03

Anja Leerink:

Lieve Tess en familie,
    Zo nu en dan kijk ik even op jullie site, en nu lees ik dat er een CI komt; wat spannend en wat snel al! Heel veel succes Tess! Groetjes voor jullie allevier,
    Anja Leerink

• 31 Maart 2009 - 18:11

Joke Horsten:

Hallo allemaal,

Via Anja Leerink het adres van jullie weblog gekregen. Leuk om te lezen en mee te leven hoe het jullie vergaat op die spannende weg naar de plaatsing van de C.I.
    Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen!
    Toevallig zag ik vorige week weer die opnames die de EO gemaakt heeft van de C.I. operatie van Stan Vermeulen en de revalidatie daarna. Indrukwekkend zo'n operatie maar Stan zat toen bij ons in de groep en daardoor heb ik meegemaakt hoeveel profijt hij (na de revalidatie) van de C.I. had. Ik hoop van harte dat het bij Tess ook zo zal gaan.
    Nogmaals heel veel succes en hartelijke groeten van Joke Horsten, groep Rakker