Het is begonnen... - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Het is begonnen... - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Het is begonnen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

01 April 2009 | Nederland, Wijnbergen

Vandaag werd Tess voorbereid op de operatie van volgende week.
Nancy was er, de revalidatietherapeut,Didi de gezinsbegeleidster, Didi kennen we nog van Tess d`r tijd op de ouder/kind groep in het Radboud, toen kwam Didi ook hier thuis "spelen" met Tess en Hetty de ambulantbegeleidster van school.
Eerst hebben de volwassenen wat dingen doorgesproken en wat data`s geprikt voor verder overleg.
Daarna kreeg Tess wat foto`s te zien en kwam er van alles uit het koffertje van Didi.
Zie bijgaande foto`s, de ene foto zie je wie Tess gaat begeleiden als ze de OK in gaat en de andere foto zijn de meiden aandachtig aan het kijken hoe een infuus zo`n beetje werkt.
En als hoogtepunt mocht Tess de kleur van haar CI uitkiezen en dat is geworden.......ZILVER

Nadat Tess lange tijd geen CI wilde is ze helemaal om, inmiddels wil ze er wel 2;-)))

Groetjes, Caroline

• 01 April 2009 - 17:47

Edith:

Oei, oei het komt steeds dichterbij.
    Maar wat een goed teken dat Tess er nu wel twee wil;-)
    En wat een leuke, charmante zuster met dat mutsje :-))))))))))))))
    Ze(hij)zal vast wel heel lief voor Tess zijn als het zover is!
    Liefs Edith

• 01 April 2009 - 18:34

Hellen:

O jongens het komt echt dichtbij nu!!
    Maar wel goed hoor, Tess!!! Je bent een dappere meid en we zullen aan je denken!

Hellen, Charles, Jiao Na en Coun

• 02 April 2009 - 13:29

Danielle:

Ga d'r voor he meis! En zilver, wat zal je oplichten als de zon erop schijnt zeg! ;-)

Succes, liefs Danielle

• 02 April 2009 - 17:16

Tessa Elshof:

hoi tess,
    ik had het al op school gehoord. leuk dat je zilver neemt. vind ik ook mooi. veel succes!
    tot morgen op school. groetjes Tessa

• 02 April 2009 - 17:39

Marga:

Volgende week is het al zover!!!! Je bent echt een hele grote KANJER!!!! SUPER!!!! Mooie kleur hoor, zilver!!!

Dikke knuffels en liefs Edwin, Marga, Céline en Myrthe (ook voor Jill en papa en mama liefs knuffels en groeten!!)

• 02 April 2009 - 19:54

Feiko Kup:

Tess en Familie natuurlijk we wensen jullie succes met de operatie volgende week en hopen dat Tess maar snel mag opknappen van de ingreep liefs Feiko en Dana

• 03 April 2009 - 07:44

Jos Peeters:

Tess,wat fijn dat het nu echt gaat gebeuren, en in het ziekenhuis zijn de zusters en broeders echt heel lief(weet het nu zelf ook).Veel succes.
    Jos Peeters.

• 06 April 2009 - 18:35

Monique:

Zo nu komt het echt kort bij, Tess veel succes.
    We zullen aan je denken.

Groetjes Yun Bei, Yan Yi, Jos, en Monique

• 08 April 2009 - 12:50

Juf Mandy:

Hoi Tess en familie,

Heel veel succes en hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Tot snel op school!!