Morgen - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

08 April 2009 | Nederland, Wijnbergen

Morgen is het zover,om 6 uur vertrekken we richting het Radboud waar we om 7.30 uur worden verwacht.
Tess zal rond 8.30 uur aan de beurt zijn.
Gelukkig heeft ze nu nog een kinderfeestje, fijn wat afleiding.
Zelf word ik al aardig nerveus:-)
Tess geniet ook van alle kaartjes, mailtjes en succes wensen die ze krijgt en dat doet ons allemaal goed.

Jill gaat zo haar tasje pakken want die mag lekker logeren bij Jolanda.
Jill vind het helemaal geweldig dat Jolanda haar naar school brengt en weer ophaalt.
Voor Jill is het prettig om te gaan logeren want alle aandacht gaat nu veel naar grote zus;-)
Jill heeft gisteren haar 1e melktandje eruit gewiebeld, de grote mensentand was al een poosje zichtbaar.
Met deze aktie heeft ze zich een leuk kadootje verdiend, een megamindy pop.

Zodra we weer thuis zijn en alles is op orde laat ik wel weten hoe het is gegaan.

Groetjes van een bibberende Caroline.;-))

• 08 April 2009 - 13:04

Irene:

Hoi Caroline! HEEL VEEL STERKTE MORGEN! natuurlijk voor Tess maar vooral ook voor jullie! Het valt niet mee je kind voor een OK weg te brengen en er zal van alles door je hoofd gaan. Denk eraan dat je het echt voor haar bestwil doet! Zorg ondertussen goed voor jezelf! Koop een leuk blad om te lezen en je te vermakan tijdens de operatie, neem wat lekkers mee om te eten...mobieltje paraat om iedereen in te lichten en contact te houden! smssen kan vrijwel overal.
    Toi toi!

Groetjes Irene (snlijst)

• 08 April 2009 - 13:37

Edith:

Hé lieve bibber,
    Het is ook niet niks allemaal.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    Fijn dat Jill naar Jolanda kan en dat nog wel zonder de eerste uitgevallen melktand!
    Dikke kus voor iedereen maar speciaal voor je grote meid!
    Liefs we denken aan jullie.
    Edith&boys

• 08 April 2009 - 13:39

Helen, Rob En Yun Ke:

Heel veel sterkte morgen
    wij denken aan jullie

• 08 April 2009 - 13:57

Corinna:

Lieve allemaal

Wij wensen jullie allemaal en natuurlijk Tess in het bijzonder heel veel sterkte/succes morgen.
    Hou ons op de hoogte.

Liefs
    Martin, Corinna, Ni-Ni en June

• 08 April 2009 - 15:30

Fam. Hermans:

Heeel veel sterkte, geluk en succes morgen!!!! Jill heel veel plezier bij Jolanda!! We denken aan jullie!! Jill heel knap je eerste tand eruit!!!

Veel liefs en dikke knuiffels fam. Hermans

• 08 April 2009 - 17:14

Monique:

Heel veel sterkte morgen

Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi

• 08 April 2009 - 17:27

Elshoff:

Eindelijk is dan morgen de grote dag.Veel sterkte en succes morgen.
    voor allemaal, maar het meest natuurlijk voor Tess. Veel groeten, Inge
    en de mannen

• 08 April 2009 - 17:40

Mariette:

Alle goeds gewenst we zullen aan jullie denken morgen, dat het maar snel achter de rug mag zijn,

liefs

• 08 April 2009 - 18:09

Hellen:

lieve Tess

vanuit Doetinchem willen we je heeeeeeeel veel succes wensen morgen, we zullen aan je denken!

Jill, heel veel plezier bij Jolanda, geniet maar lekker. En wat een grote meid word je al, met een wiebeltand eruit!

Caroline, bibber niet te hard he! We zullen aan jullie allemaal denken mogen en hele hard duimen dat het allemaal heel snel en goed zal gaan.

Veel succes morgen allemaal!

Hellen, Charles, Jiao Na en Coun

• 08 April 2009 - 18:11

Claudia:

Lieve Tess (en Caroline;-) Heeeeeel veel sterkte voor morgen, en ik denk dat het allemaal wel meevalt. En dan maar hopen op vele prachtige geluiden in je oor!!! Hou je taai meid, papa en mama gaan je flink verwennen als het allemaal achter de rug is. Lieve groeten van Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 08 April 2009 - 18:31

Robin En Rian:

Wij zullen voor jullie duimen

• 08 April 2009 - 18:33

Angela:

Hoi allemaal,

Heel veel sterkte/succes morgen. Wij zullen aan jullie denken.

Liefs, Frank, Angela, Rens en Alicia

• 08 April 2009 - 20:52

Danielle:

Hallo allemaal,

Wat een super spannende dag morgen zeg! Ik zal vreselijk gaan duimen dat het snel achter de rug is. Heel veel succes morgen Tess!!

En Jill, gefeliciteerd, best spannend he, zo'n eerste wiebeltand! Goed hoor, heb je hem er zelf uitgetrokken? Super stoer, geniet maar van de aandacht bij Jolanda hoor, je hebt gelijk!

En mama en papa, jullie ook heel veel succes morgen, het komt goed al zal de tijd kruipen, daar ben ik van overtuigd. Sterkte he!

Liefs Danielle

• 08 April 2009 - 22:51

Marcel En Ilse:

Tess, Caroline en Joost morgen heel veel sterkte en succes voor jullie, we zullen aan jullie denken.

Jill, wat fijn dat je bij Jolande gaat logeren. En je eerste tand er uit. Wordt je echt al een grote meid.

• 09 April 2009 - 10:15

Cary:

Hoi Caroline,

Ik duim voor Tess! Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Liefs,
    Cary

• 09 April 2009 - 11:31

Feiko Kup:

Beste Familie,
    Dana en ik wensen jullie heel veel succes vandaag maar ik weet dat het wel gaat lukken.
    Ik lees het mailtje net pas dus te laat maar in gedachten was ik zowiezo al bij jullie en vooral bij Tess het komt allemaal wel goed groetjes Feiko en een Dikke knuffel voor Tess

• 09 April 2009 - 18:46

Vandaag:

Hoi,

Hoe is het gegaan vandaag en viel het een beetje mee? We horen of lezen het wel...
    Wij wilden toch even laten weten dat we aan jullie denken.

Groetjes van ons
    Joost, Monica & Roosje