Het is achter de rug - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Het is achter de rug - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Het is achter de rug

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

09 April 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

Het is achter de rug en het is allemaal voorspoedig verlopen.
Ze ligt nu boven in ons bed te slapen, wat een opluchting.
Jill ligt in Tess d`r bed en Joost gaat dubbel gevouwen in Jill`s bed.

Vanmorgen zaten we iets over 6 uur in de auto, het was behoorlijk mistig maar ruim op tijd in Nijmegen.
Na de voorbereiding was Tess om 8.20 uur aan de beurt.
Joost ging met haar mee en de narcose ging heel goed na iets meer dan 3,5 uur werden we geroepen dat ze klaar was en ik mocht naar haar toe.
Daar lag ze met haar ogen dicht en een groot verband om haar hoofd, ze had geen pijn was niet misselijk en al snel waren we weer op zaal.
Ze had dorst en mocht meteen aan de icetea, dat kwam er even later allemaal weer uit en nadat ze even wat gedommeld had leek ze iets op te knappen, rond 14 uur zei ze luid en duidelijk; Ik wil naar huis;-)
Rond 15.30 uur mochten we gaan, nog even langs de apotheek,waar het erg druk was, zaten we rond 16.15 uur in de auto en om 17.15 uur waren we weer lekker thuis.
Eenmaal thuis knapte Tess zienderogen op, ze was blij dat Jill weer thuis kwam, heeft wat gegeten en tv gekeken.
Er kwam nog wat vistite en na een rondje pijnmedicatie ging ze naar bed.

Volgens de dokter was het een operatie uit het boekje en verliep het allemaal soepel en snel.

Wat een opluchting dat we dit gehad hebben, ik ben al weer een stuk relaxter;-))

Jill heeft het ook erg naar haar zin gehad en wat is het toch fijn dat je haar met een gerust hart achter kunt laten en dat je weet dat er zo goed voor haar gezorgd word, Jo, we kunnen het niet vaak genoeg zeggen; BEDANKT!!

Verder ook namens Tess iedereen bedankt voor de kaartjes, sms-jes, telefoontjes, reacties op ons weblog.......geweldig!

Groetjes van ons alle 4.

• 09 April 2009 - 19:38

Corinna:

lieve allemaal

Geweldig hoor dat het zo soepeltjes is verlopen.
    Tess zit er heel relaxed bij hoor in haar ziekenhuis bed.
    Doe haar de groetjes van ons viertjes.

Dikke pakkerd
    Corinna,Martin, Ni-Ni en June

• 09 April 2009 - 19:46

Ingrid,Eric,Lin,Yuan:

Wat fijn dat het achter de rug is en dat het goed gegaan is! Wat is Tess toch een dapper kind!

Lieve groetjes van Ingrid, Eric, Lin en Yuan

• 09 April 2009 - 19:49

Hellen En De Rest:

He Bink!

Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is, zeg, rust nu maar lekker uit!

Ben heeeeel benieuwd naar het vervolg, jullie vast ook!

groetjes

Hellen, Charles, Jiao Na en Coun

• 09 April 2009 - 19:53

Monica:

Fijn is het dan om weer thuis te zijn....
    Goed om te lezen dat het voorspoedig is gegaan. Wat een dappere dochter heb je toch (en jullie ook natuurlijk).

Groetjes van ons

• 09 April 2009 - 20:33

Cary:

Hoi allemaal,

Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is! Ik heb vandaag wel aan jullie moeten denken.

Veel groetjes voor Tess, ook van de kinderen,

Cary

• 09 April 2009 - 21:10

Claudia:

Wat een heerlijke opluchting. Laat je maar flink verwennen Tess, dat heb je verdiend meid! Fijne Paasdagen voor allemaal,
    warme groeten,
    Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 09 April 2009 - 22:22

Wim, Edith& Armando:

Yessssssssss,
    Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan.
    Wat een opluchting moet dat zijn!
    Tess wat een kanjer ben je.
    De tranen sprongen me trouwens in de ogen toen ik dat verband om je hoofd zag, het lijkt dan nog maar zo kort geleden dat ik........
    Ach, wat maakt het ook uit.
    Je ziet er uit als een dappere krijger meissie!
    Liefs voor allemaal.
    Jullie waren veel in onze gedachten vandaag.
    Edith

• 10 April 2009 - 05:26

Ingrid:

wat geweldig! Ik hoop dat het wennen aan de CI net zo goed gaat, maar dat zal wel lukken1
    Proficiat Tess!

• 10 April 2009 - 06:00

Fam Hermans:

Je hebt het TOP gedaan Tess!!! Kanjer!!! Heel fijn dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen!!! Die 3,5 uur hebben vast wel 9 uur geleken voor jullie Joost en Caroline of niet?! Gelukkig is dit achter de rug en heel fijn dat jullie al zo snel weer thuis waren!!!

Dikke knuffels voor allemaal Edwin, Marga, Céline en Myrthe xxx

• 10 April 2009 - 06:24

Jos Peeters:

Wat fijn dat het zo goed verlopen is.
    Hele fijne Paasdagen, dat moet nu zeker lukken.
    Jos Peeters

• 10 April 2009 - 06:43

Jacqueline:

Heerlijk dat het achter de rug is! Tess je bent een dappere meid hoor. Wij zijn trots op je.

Dikke kus en tot snel,

Rob, Jacq, Yun en Yu Yan

• 10 April 2009 - 07:30

Lennie:

Wat een kanjer ben jij, Tess!!! Super!
    En dan nu maar weer lekker opknappen, maar eerst.....je schandaaaaalig laten verwennen! ;-)

Lennie

• 10 April 2009 - 07:57

Monique:

Wat heerlijk dat het achter de rug is. Tess Super.

Moest je de groetjes doen van Yun Bei

Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi

• 10 April 2009 - 11:17

Elshoff:

hoi allemaal.
    Fijn dat het allemaal achter de rug is en dat alles goed is gegaan.
    Kun je nu lekker genieten van de paasdagen.
    kom maar een keer langs om de puppies te bekijken.
    groeten van Inge en de mannen

• 10 April 2009 - 14:01

Alice Vermeulen:

Jongens wat fijn dat dit allemaal weer achter de rug is . We hopen dat de pijn meevalt. Sophie vindt Tess er heel stoer en al groot uitzien op de foto.

Groetjes, Alice/ Jeff en de meiden

• 10 April 2009 - 20:25

Marcel En Ilse:

Tess, wat fijn dat de operatie zo goed verlopen is. Fijn dat je weer thuis bent.

• 10 April 2009 - 22:02

Geja:

Hoi Tess,
    We zijn blij voor je - en natuurlijk ook voor ouders en zusje- dat het allemaal goed is gegaan. Rust maar lekker uit.

Fijne Paasdagen allemaal.

Geja, Ronald en Yu Bo Lin

• 11 April 2009 - 10:26

Mariette:

Jeetje Tess dat heb je goed gedaan!
    Dat verband staat je nog knap ook, we hopen dat je snel opknapt en je vooral beter kunt horen!

Liefs van Gerjo, Mariëtte en Dagmar

• 12 April 2009 - 15:10

Danielle:

Hee Tess,

Wat een kanjer ben je zeg, zo met dat verband om! ;-)
    Wanneer mag het er weer af? En moet je nog vaak op controle komen?

Heerlijk in ieder geval dat het allemaal weer achter de rug is! Het zal wel even wennen zijn om alle geluiden te horen. Maar goed, ik kan me daar natuurlijk geen voorstelling van maken...

Groetjes Danielle