up-date - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu up-date - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

up-date

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

11 April 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hsllo sllemssl,

Het gaat goed hier, Tess knapt goed op, ze heeft geen pijn.
Ze is aan het eind van de dag wel erg moe en vroeg vanavond om 19 uur of ze naar bed mocht.
Ze slaapt nog bij ons in bed dus elke avond is het hier een kleine volksverhuizing omdat Jill de avond in Tess d`r bed begint en als wij dan naar bed gaan, gaat Jill weer terug naar haar eigen bed zodat Joost in Tess d`r bed kan, hij heeft 1 nacht in Jill`s bed geslapen met opgetrokken knieen;-)

Tess geniet van alle kaartjes,mailtjes,bezoekjes en kadootjes.

Groetjes, Caroline.

• 11 April 2009 - 22:54

Edith:

Hé, Tess, kanjer!
    Fijn dat het zo goed met je gaat en daardoor gaat het vast ook wel goed met die landverhuizende rest! ;-)
    Liefs Edith & the boys

• 12 April 2009 - 05:11

Corinna:

Dat is een heel goed bericht.
    Fijn dat het allemaal zo voorspoedig verloopt.
    Ene dat slapen in het bed van papa en mama maakt hier ook altijd heel veel goed.
    Geef Tess maar een dikke kus van ons viertjes.

Lieve groet
    Corinna, Martin, Ni-Ni en June

• 12 April 2009 - 08:30

Marcel En Ilse:

Tess, fijn dat het zo goed gaat. Lekker dat je bij mama in bed mag slapen. Papa heeft het er vast voor over.

Prettige paasdagen

• 12 April 2009 - 09:40

Claudia:

Ha die Tess,
    Fijn dat je geen pijn hebt en dat het goed gaat met je! Heeft Jill nog paaseitjes voor je gezocht? Nina vindt je haar zo mooi zitten, haar haar zit net zo, iets langer. Geniet van de Paasdagen en knap maar snel weer op. Groetjes van Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 12 April 2009 - 15:13

Danielle:

Hee Tess, wat fijn dat het allemaal zo goed met je gaat. Dat bed van papa en mama doet ook wonderen natuurlijk he! Geniet er maar even van zolang je daar mag slapen hoor ;-)

Lieve groetjes Danielle

• 12 April 2009 - 16:17

HETTY:

Hai Tess en familie,
    Wat fijn om jullie berichten te lezen en dat het goed gaat met je. En dat je vlug moe bent is normaal hoor! Dat zou ik ook zijn, nou ik wens je veel beterschap, vlug opknappen maar ook goed uitrusten. Dat is heel belangrijk. Ik probeer je dinsdag even te bellen. groetjes van Hetty

• 13 April 2009 - 08:30

Gerard:

hallo Tess,

ik hoop dat het allemaal heel erg goed met je gaat. zo te lezen wel. ik vind dat je je heel erg dapper hebt gedragen. gelukkig maar. ben reuze benieuwd hoe het straks allemaal zal gaan. tot ziens.