nog even - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu nog even - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

nog even

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

13 April 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

Het gaat goed hier in huize Reulink.
We krijgen regelmatig de vraag of we nu alkunnen merken of Tess beter hoort, dat is nog niet zo, tijdens deze operatie is het inwendige gedeelte geplaats van de CI.
Met het uitwendige gedeelte gaat ze eind mei oefenen (revalideren), ze moet alles opnieuw leren horen omdat het door een CI een stuk anders klinkt dan door haar hoortoestel.
Dus het is nog even afwachten hoe en wat Tess zal gaan horen.
Anders kijk eens op deze website,http://www.opciweb.nl/

Vanmorgen heeft Jill meegedaan aan de paasloop in Kilder, ze heeft gerend als de best maar èèntje moet de laatste zijn;-) Gelukkig won ze wel een beker(drink) en 2 chocolade hazen en iedereen zie tegen haar dat ze zo goed gelopen had, zelfs haar juf;-)

Groetjes van ons 4-en.

• 13 April 2009 - 11:59

Fam Hermans:

Heel knap gedaan Jill!!!

Groetjes Marga

• 13 April 2009 - 15:54

Hermien:

Eindelijk kan ik weer op deze site. Hopelijk blijft dit zo. Gelukkig gaat het goed. Dus als alles goed verloopt heef ze met haar verjaardag al een flink deel achter de rug?
    Veel succes met alles.

Tja Jill, zo hard rennen als een paashaas valt ook niet mee. Het was vast leuk om mee te doen.

• 13 April 2009 - 18:43

Edith:

Fijn dat alles bij jullie ok is!
    Hoop dat Tess in de toekomst volop profijt zal hebben van de CI!
    Jill, goed gedaan hoor!

• 13 April 2009 - 19:03

Mariette:

Goed zo Jill!
    Dagmar heeft vorig jaar ook meegedaan met de kidsrun vd dorpsloop, stralend liep zij haar ronde, ook in geheel eigen stijl en (aan)gepaste snelheid ....een heerlijk gezicht is dat he!

• 14 April 2009 - 07:51

Claudia:

Goed gedaan Jill, je bent een kanjer!!
    groetjes van Gert, Claudia, Nina & Yuri

• 14 April 2009 - 10:50

Elke:

hoi tess gaat het goed met je, we missen je wel in de klas tot snel

xxx elke

• 17 April 2009 - 21:01

Feiko:

Hallo Familie Reulink
    Ik vind het fijn dat het goed met jullie gaat.
    en Tess en Jill ik ben ook trots op jullie
    Groetjes Feiko & Dana

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008