hoe werkt een ci - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu hoe werkt een ci - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

hoe werkt een ci

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

13 April 2009 | Nederland, Wijnbergen

Ik weet niet of het lukt maar bovenstaande link is van een filmpje over hoe een CI werkt.

Groetjes, Caroline

• 13 April 2009 - 18:41

Edith:

Ja, het lukte!
    Dank je wel!
    groetjes Edith

• 13 April 2009 - 19:15

Hellen:

Inderdaad, het lukte, goed om te zien, nu kan ik me er nog beter iets bij voorstellen!

Hopelijk blijft alles goed gaan en zal ze er echt iets aan hebben, we blijven duimen!

groetjes

Hellen

• 15 April 2009 - 07:47

Fam. Aerts:

We hebben het stilletjes gevolgd en zijn erg benieuwd naar de resultaten van Tess's "bionische" oor

groeten uit Zeeland

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.