Controle - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Controle - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Controle

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

17 April 2009 | Nederland, Wijnbergen

Gisteren zijn we naar het Radboud geweest voor controle, alles zag er prima uit.
Woensdag nacht was het verband eraf gegaan, de wond zag er mooi uit.
Dr. Mylanus was zeer tevreden.
Bijgaand wat foto`s, het ziet er erger uit dan in het echt;-)

Groetjes van ons 4-en.

  • 17 April 2009 - 18:08

    Helen Rob En Yun Ke:

    Mooie wond hoor Tess ;-)
    zo een heb ik ook
    zie je later niets meer van;-)
    groetjes Helen

  • 17 April 2009 - 18:15

    Marga:

    Hai Tess, Het ziet er inderdaad mooi uit!!!! Fijn hoor!!! Op naar de volgende stap!! Vandaag weer naar school geweest?

    Groetjes Marga

  • 17 April 2009 - 19:10

    Gerard:

    Ziet er allemaal goed uit. Vandaag op school ging het ok al weer heel lekker. Je deed het prima. Het lijkt wel alsof er niets is gebeurd. Er is niets van te zien door de anderen.
    en vanaf nu beetje voor beetje weer verder vooruit.
    groetjes.

  • 17 April 2009 - 20:12

    Lennie:

    Wow zeg, dat ziet er mooi uit! Dat heb ik wel eens anders gezien.

    Goed gedaan, dokter! ;-)

    Lennie
    ok-assistent :-)

  • 18 April 2009 - 08:07

    Tessa:

    Hoi Tess,

    In het echt ziet het er heel mooi uit. Met jouw haren erover zie je er toch lekker niks van. Tot vanavond bij de voorstellingsmis. Ik heb er zin in, jij ook?

    Groetjes Tessa

  • 18 April 2009 - 08:53

    Hermien:

    Dat hebben ze mooi gemaakt . Fijn dat het zo goed gaat.

    Groetjes.

  • 18 April 2009 - 11:21

    Danielle:

    Ziet er toch mooi uit?! Als je haar straks weer aangegroeid is, zie je er waarschijnlijk helemaal niks meer van! Je zal misschien alleen de CI blijven zien?

    Super hoor, ik ben blij dat het allemaal goed met je gaat, succes verder...

    Groetjes Danielle

  • 23 April 2009 - 19:28

    Bo:

    hee tess.

    Ik ben Bo en ik zit bij jou in het groepje met de revalidatie. Ik werk samen met jou 1 heel jaar.
    Ik moet nog geopereerd worden.

    Ik zie je op 25 mei !

    xxx Bo

  • 25 April 2009 - 15:55

    Bo:

    hee tess.

    hier heb je mijn e-mail adress dan kun je met mij gaan e-mailen.

    xxx Bo

  • 25 April 2009 - 15:56

    Bo:

    tess.

    hier is me e-mail

    bootje123@hotmail.com

    xxx.Bo

  • 26 April 2009 - 07:55

    Kirs De Ven:

    Ik kreeg je website adres van Nancy, de revalidatie therapeut.
    Fijn dat allemaal goed gegaan is. Mijn zoon Olivier is afg donderdag geopereerd, ook aan CI. En komt in hetzelfde groepje als jou dochter.
    Dan zien we elkaar op 25 mei.
    Hartelijke groeten van,
    Olivier, Vip (vader), Kirs

  • 05 Mei 2009 - 08:31

    Kirsten & Olivier:

    voor foto's van olivier kunnen jullie zien op deze site :

    www.hartenkersje.blogspot.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 28052

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: