Gewoon zomaa - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu Gewoon zomaa - Reisverslag uit Wijnbergen, Nederland van Caroline Reulink-Gabriel - WaarBenJij.nu

Gewoon zomaa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

05 Mei 2009 | Nederland, Wijnbergen

Hallo allemaal,

Het gaat goed met Tess, maandagavond zijn de oplosbare hechtingen eruit gegaan, met wat hulp van dokter Joost;-)
Na een weekje op de camping zijn we nu lekker thuis en morgen weer naar school en aan het werk.

Leuk om de reacties van Olivier en Bo hier te lezen.
Kirsten ik heb je site al even bezocht.
Bo we hebben je nog gemaild maar de mail komt niet over.
Tess heeft ook nog een Hyves-site misschien kun je dat proberen, gewoon onder Tess Reulink.

Groetjes, Caroline

  • 05 Mei 2009 - 09:12

    Monique:

    Hoi Tess, net nog even naar de foto's gekeken het ziet er echt goed uit.
    Fijn om te horen dat het goed gaat met jou.
    Ik las morgen moeten jullie weer naar school bah balen he, we hebben hier nog de hele week vrij.

    Heel veel groetjes van Yun Bei, Yan Yi, Monique en Jos

  • 05 Mei 2009 - 14:37

    Bo:

    Hoi tess,,
    ik heb je toegevoegt op hyves.
    ik zal je snel een krabbel sturen als je me toevoegt !

    xx BO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Hallo Allemaal, Het "Tess op weg naar haar CI" weblog ga ik bijhouden om iedereen om ons heen op de hoogte te houden van de lange weg die Tess en wij gaan maken voor haar CI, die ze misschien gaat krijgen. Dit alles in de hoop dat Tess meer kan gaan horen.

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 28047

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: